Monday, November 5, 2012

Eveliina

Olen 21-vuotias, ylioppilastutkinnon suorittanut pohjanmaalaistyttö Seinäjoen kupeesta. Tällä hetkellä opiskelen Lemminkäisenkadulla kolmatta vuotta estenomiksi. Siellä painotettu projektilähtöinen opiskelu on opettanut minulle paljon, mm. omiin vahvuuksiin keskittymistä ja heikompien osa-alueiden aktiivista kehittämistä. Myös monipuolinen tiedonhaku on avainasemassa onnistunutta oppimista.

Olen todella visuaalinen persoona ja olen aina kaiken mahdollisen "viimeistelijä". Olen myös kova ideoimaan, ja usein pyrin myös toteuttamaan pienet ja suuret ideat, mikäli ne hyödyttävät senhetkistä toimintaa jollain tavalla.

Harrastan silloin tällöin ratsastusta, ja vastapainoksi intensiiviselle opiskelulle pyrin säännöllisin väliajoin rentoutumaan hyvien ystävieni seurassa ja nauttimaan elämästä!

Olen tähän mennessä tutustunut SOS - lapsikylän toimintaan nettisivujen kautta, ja mielestäni sieltä saa kyllä hyvän kuvan sen toiminnasta. Jäin sydän syrjällä lukemaan kertomuksia lapsista ja heidän toiveistaan, ja motivaatio tätä projektia kohtaan kasvoi entisestään. Oikean kirjallisuuden löytäminen on omalla kohdallanikin vielä haaste, ja ehkä lyömmekin seuraavaksi Sinin kanssa viisaat päämme yhteen kirjastossa :)

Tavataan viimeistään INNO - toteutuksessa!

- Eveliina

No comments:

Post a Comment