Sunday, November 4, 2012

Sini



Päätimme tehdä itsestämme esittelytekstit ja käsitellä hieman sitä, mistä haemme tietoa ja mitä olemme löydämme.

Elikkäs: Olen 24-vuotias YO-pohjainen kosmetologi ja opiskelen tällä hetkellä Lemminkäisenkadun toimipisteessa kolmatta vuotta estenomiksi.
Olen idealisti persoona ja olen kova tuottamaan toinen toistaan suurempia ideoita ja kääntämään asioita nurinpäin. tarvitsen kuitenkin ympärilleni pitkäjänteisiä ihmisiä, jotta toteutus ei jää kesken.
Harrastan suunnistusta sekä sambiccia (karnevaalisamban ja aerobicin välimuoto), lukemista sekä laulan ja näyttelen. Joka paikan riivinrauta siis.
Olen tähän mennessä ottanut selvää SOS-lapsikylän toiminnasta lähinnä nettisivujen kautta. Olen myös käynyt pitkän keskustelun poikaystäväni kanssa siitä, miten suomalaiset mielestämme suhtautuvat hyväntekeväisyyteen. Kirjallisuus on jäänyt vielä hieman huonolle, sillä en tiedä vielä, minkä tyyppinen lukeminen minua hyödyttäisi eniten. Alkavalla viikolla tapaamme ryhmän kanssa ja käymme löydöksiä läpi, joten tästä se lähtee!
Nähdään!

- Sini

No comments:

Post a Comment